Χρονοδιάγραμμα Υλοποίησης Επιμέρους Θεματικών Ενοτήτων:
Τίτλος ενότητας |
Εβδομάδα |
Ώρες |
ECTS |
Μέρος Α: Βασικές Έννοιες για την Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης |
|||
Θ.Ε.1: Αποτελεσματική Διοίκηση και Ηγεσία στο Σύγχρονο Σχολείο |
1η-2η |
20 |
0,8 |
Θ.Ε.2: Εισαγωγή στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ) στην Εκπαίδευση |
3η-4η |
20 |
0,8 |
Θ.Ε.3: Εισαγωγή στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ) στην Εκπαίδευση |
5η-6η |
20 |
0,8 |
Θ.Ε.4: Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στην Εκπαίδευση ανά τον κόσμο και η εφαρμογή της στην Ελληνική Πραγματικότητα |
7η-8η |
20 |
0.8 |
Θ.Ε.5: Η συστημική προσέγγιση της ΔΟΠ με στόχο την εφαρμογή της στην Εκπαίδευση |
9η-10η
|
20 |
0,8 |
Θ.Ε.6: Εφαρμογές χαρακτηριστικών της ΔΟΠ στην Εκπαίδευση |
11η-12η |
20 |
0,8 |
Μέρος Β: Κρίσιμες στρατηγικές και μέθοδοι στην εκπαιδευτική διοίκηση |
|||
Θ.Ε.7: Προώθηση καινοτομιών και μεταρρυθμίσεων στο σχολείο (μέρος Α) |
13η-14η |
20 |
0,8 |
Θ.Ε.8: Προώθηση καινοτομιών και μεταρρυθμίσεων στο σχολείο (μέρος Β) |
15η-16η |
20 |
0,8 |
Θ.Ε.9: Η συναισθηματική νοημοσύνη στο σχολείο: Αναπτύσσοντας συναισθηματικά ευφυή σχολεία και θετικές συμπεριφορές στην Εκπαίδευση |
17η-18η |
20 |
0,8 |
Θ.Ε.10: Η διοίκηση των ταλέντων (talent management) στο σύγχρονο Σχολείο: Θεωρητικό πλαίσιο, πρακτικά βήματα και δεξιότητες για ανάπτυξη ανθρώπινων πόρων και βελτίωση των αποτελεσμάτων του σχολείου |
19η-21η |
30 |
1,2 |
Θ.Ε.11: Στρατηγική επικοινωνία και ανάπτυξη δεξιοτήτων διαχείρισης συγκρούσεων στο σχολείο |
22η-24η |
30 |
1,2 |
Θ.Ε.12: Ηθικές διαστάσεις και υπευθυνότητα της ηγεσίας: αξίες, κουλτούρα και ευημερία στο σχολείο |
25η-27η |
30 |
1,2 |
Μέρος Γ: Ειδικά θέματα οργάνωσης και διοίκησης της εκπαίδευσης |
|||
Θ.Ε.13: Μοντέλα επαγγελματικής ανάπτυξης εκπαιδευτικών |
28η-29η |
20 |
0,8 |
Θ.Ε.14: Σχολείο και Οικογένεια: Δυναμικές Αλληλεπιδράσεις |
30η-32η |
30 |
1,2 |
Θ.Ε.15: Σχολικός εκφοβισμός: Τρόποι διαχείρισης και αντιμετώπισης |
33η-35η |
30 |
1,2 |
Θ.Ε.16: Διαχείριση προβλημάτων της συμπεριφοράς στη σχολική τάξη: Θεωρητικές προσεγγίσεις και μοντέλα παρέμβασης |
36η-37η |
20 |
0,8 |
Θ.Ε.17: Οργάνωση σχολικών εκδρομών: Μεγιστοποιώντας τα εκπαιδευτικά οφέλη |
38η |
10 |
0,4 |
Θ.Ε.18: Η μετάβαση του μαθητή από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο |
39η-40η |
20 |
0,8 |
Σύνολο |
40 εβδομάδες |
400 ώρες |
16 |