Στοιχεία επιστημονικού υπευθύνου
Ονοματεπώνυμο: Κωνσταντίνος Δημόπουλος
Ιδιότητα: Μέλος ΔΕΠ Παν/μιου Πελοποννήσου (Καθηγητής)
Email επιστημονικού υπευθύνου: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Σύντομο βιογραφικό σημείωμα του Επιστημονικού Υπευθύνου
Ο Κώστας Δημόπουλος είναι Καθηγητής στο Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου). Έχει επίσης διδάξει κατά το παρελθόν στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου καθώς και στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Την περίοδο 2011-12 διετέλεσε Αντιπρόεδρος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ). Έχει επίσης συγγράψει συνολικά ενενήντα τρεις εργασίες οι οποίες έχουν δημοσιευθεί σε διεθνή και ελληνικά περιοδικά με κριτές, σε πρακτικά διεθνών και ελληνικών επιστημονικών συνεδρίων καθώς και σε κεφάλαια βιβλίων. Ανάμεσα στα διεθνή περιοδικά που φιλοξενούν επιστημονικές του εργασίες συγκαταλέγονται τα ακόλουθα: International Journal of Learning, Mediterranean Journal of Educational Studies, Educational Studies. Το δημοσιευμένο έργο του έχει λάβει εκατοντάδες αναφορές από επιστήμονες από σαράντα οκτώ διαφορετικές χώρες. Τέλος ο Δρ. Δημόπουλος έχει λάβει μέρος (είτε ως μέλος της επιστημονικής ομάδας, είτε ως επιστημονικός υπεύθυνος) σε τριάντα δυο συνολικά ερευνητικά και αναπτυξιακά προγράμματα εκ των οποίων τα δεκαεπτά με διεθνή χρηματοδότηση ενώ από το 2008 είναι μέλος της διεθνούς επιτροπής αξιολόγησης ερευνητικών προγραμμάτων στον τομέα των Επιστημών της Αγωγής του φορέα FCT (Fundacao para a Ciencia e a Tecnologia) ο οποίος εποπτεύεται από το Πορτογαλικό Υπουργείο Ανώτατης Εκπαίδευσης και Έρευνας (ο αντίστοιχος φορέας της ελληνικής ΓΓΕΤ).
Συναφείς δημοσιεύσεις (ενδεικτικές)
Dimopoulos, K., & Tsami, M. (2018). Greek primary school websites: the construction of institutional identities in a highly centralized system. Leadership and Policy in Schools, 17(4), 397-421.
Dimopoulos, K., Dalkavouki, K. & Koulaidis, V. (2015). Job Realities of Primary School Principals in Greece: Similarities and Variations in a highly centralized system. International Journal of Leadership in Education, 18(2), 197-224.
Κουλαϊδής, Β., & Δημόπουλος, Κ. (2015). Οι «μικρές» παιδαγωγικές έρευνες του Αλέξη Δημαρά: Βήματα σε μια πορεία κατανόησης της Νεοελληνικής εκπαίδευσης. Πρακτικά του Συμποσίου με τίλτο «Τα ερευνητικά πεδία του Αλέξη Δημαρά», Αθήνα 12-14 Δεκέμβρη 2013, σ.141-173.
Dimopoulos, K. (2010). Signifying the Transition from Modern to Post-Modern Schooling through Analyzing Changes in the Material Culture of Schools. Στο. S.C Hamel (ed.), Semiotics: Theory and Applications, 1-35. New York: Nova Science Publishers.